afgelopen 2 weken - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Marit Bruijne - WaarBenJij.nu afgelopen 2 weken - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Marit Bruijne - WaarBenJij.nu

afgelopen 2 weken

Door: maritdebruijne

Blijf op de hoogte en volg Marit

04 Maart 2012 | Spanje, Salamanca

Hola a todos:

Vanmiddag heb ik mijn moeder, zusje en Jannie naar het station gebracht. Ze waren hier vanaf dinsdag, was gezellig :) nu is het wel een beetje gek dat ze er niet meer zijn.
Twee weken geleden op maandag (21 feb) eerst maar naar de dokter geweest en antibiotica gekregen, dat heeft denk ik geholpen, want ik ben weer beter. Vrijdag kon ik dus eindelijk weer naar de sportschool. De zaterdag daarna met Lisanne, een klasgenote, naar Segovia gegaan, dat was leuk, mooie stad en was heel lekker weer. Zaterdagavond ook nog uitgeweest. Zondag Feyenoord geluisterd en 's avonds met een groep naar Malones geweest en maandag begon school weer, was heel lekker weer en na school met een groepje een ijsje wezen eten en daarna met een groep tapas en paradilla (grote schaal vlees met aardappeltjes) gegeten, echt Spaans.
Dinsdag 28 februari kwamen mijn moeder, Suzan en Jannie, daar keek ik wel naar uit. 's Avonds naar Erasmus geweest en elke dag uit eten geweest... 3 keer bij El Parque geweest om tapas te eten, een leuke bar in de buurt van mijn kamer en dus ook van het hotel. Wel elke dag naar school geweest en vrijdag nog even naar Malones gegaan, omdat Texas de volgende ochtend vroeg wegging. Vandaag hebben we ontbeten bij Valor en lekkere churros met chocolade gegeten. Verder hebben we veel boerenbridge gespeeld, (kaartspel).
Ook zijn we nog in de kathedraal geweest en over de Romeinse brug gelopen.
Zaterdag, dus gisteren, zijn we ook nog even naar El Corte Inglés geweest, hier ben ik naar de kapper geweest, veel goedkoper dan in Nederland! Ook nog veel nieuwe kleren gekregen gisteren :D
Net Feyenoord geluisterd en straks ga ik met een groep (al weer) uit eten, omdat Philipp morgen weggaat.
Vanaf morgen heb ik pas van 15.30 uur tot en met 20.00 uur les. Daarom zijn alle activiteiten wel gratis, als compensatie.

Marit

  • 15 Maart 2012 - 12:30

    Emily:

    jammer dat er helemaal geen foto's van je bezoek op je log staan; leuk was 't he!
    jannie heeft prachtige foto's gemaakt. x

  • 15 Maart 2012 - 13:34

    Marit De Bruijne:

    ja zal ik nog wel doen. net aan jannie gevraagd of ze ze op facebook wil zetten. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Ik ga van januari tot en met mei een taalcursus doen in Salamanca

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 10899

Voorgaande reizen:

07 Januari 2012 - 19 Mei 2012

Marit in Salamanca

Landen bezocht: