De eerste paar dagen - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Marit Bruijne - WaarBenJij.nu De eerste paar dagen - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Marit Bruijne - WaarBenJij.nu

De eerste paar dagen

Door: maritdebruijne

Blijf op de hoogte en volg Marit

10 Januari 2012 | Spanje, Salamanca

Zaterdagochtend ben ik met mijn vader en een vriend van hem naar Spanje vertrokken. We vlogen om 7.20 uur vanaf 16hoven, na een vliegreis, een rit met de taxi en een treinreis, kwamen we in Salamanca aan. We zijn naar het Plaza Mayor geweest en hebben een biertje in de Ierse Pub gedronken.
Zondag waren de meeste winkels dicht en zijn we na het ontbijt de sleutels van het appartement gaan ophalen in café El Ideal, toen we gingen kijken in het appartement sliep de ene nog en de ander was weg Daarna zijn we naar het museum Art Deco en Art Nouveau geweest. http://www.museocasalis.org/ . Daarna nog maar even wezen kijken, toen waren er 2 huisgenoten, een Nederlands meisje en een Duitse jongen. Blijkbaar had ik de grote kamer met wifi, dus daar waren we heel blij mee. 's Avonds hebben we ergens paella gegeten en sliep ik voor de 1e keer in mijn kamer. Maandagochtend ben ik eerst met mijn vader en Huub wezen ontbijten en daarna heb ik mijn 1e lessen gevolgd. 's Middags met mijn vader geluncht en boodschappen wezen doen. 's Avonds met Huub er bij samen gegeten in een cafe tussen het hotel en mijn appartement in.
Vanochtend, dinsdag 10 januari zijn papa en huub weer vertrokken. Ik ga zo boodschappen doen en dan zie ik het wel.

Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Ik ga van januari tot en met mei een taalcursus doen in Salamanca

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 10900

Voorgaande reizen:

07 Januari 2012 - 19 Mei 2012

Marit in Salamanca

Landen bezocht: