alleen,sportschool,uitgaan. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Marit Bruijne - WaarBenJij.nu alleen,sportschool,uitgaan. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Marit Bruijne - WaarBenJij.nu

alleen,sportschool,uitgaan.

Door: maritdebruijne

Blijf op de hoogte en volg Marit

15 Januari 2012 | Spanje, Salamanca

Dinsdag zijn mijn vader en Huub vertrokken, dat was wel raar, want er was 's middags niemand meer. Dat was wel even moeilijk. Dinsdagavond ben ik gelukkig wel met Simon, een huisgenoot en een paar andere meisjes, Nederlands en Engels, van school, wat gaan drinken in de Ocean's Bar. Dat was gezellig. Woensdag alleen naar school geweest en donderdag eerst met 5 andere mensen uit eten geweest en daarna met een stuk of 10 mensen uitgeweest tot vroeg. Vrijdag was ik ziek, maar ben wel naar school gegaan en voelde me ik gewoon niet goed. Ik heb me ingeschreven bij een sportschool met zwembad! Ben echt blij dat ik dat heb gedaan. 's Avonds keek ik op mijn mail en zag een mail van mijn ouders met een boekingsbevestiging van het hotel waar Huub en mijn vader ook in hebben gezeten van zaterdag tot en met dinsdag. Mijn vader komt 26 januari weer hierheen voor 4 dagen! Vind ik heel fijn. Sindsdien voel ik me eigenlijk ook een stuk beter. Zaterdag uitgeslapen en meteen naar de sportschool geweest. Daarna geskyped met Rachel en gekookt en eerst thuis met ook ongeveer 10 mensen wat gedronken en daarna tot vroeg uit geweest. Vandaag ook uitgeslapen en ik heb net mijn huiswerk gemaakt en nu ga ik even de werkwoorden leren. Morgen ga ik een citytour doen omdat ik dat vorige week niet heb kunnen doen. Ook ga ik als er genoeg aanmeldingen zijn mee op de tapastour.
Nu ga ik hard aan de slag om de werkwoorden goed in mijn hoofd te krijgen!!!

  • 15 Januari 2012 - 17:41

    Joke:

    Ja, je kunt je wel inschrijven voor een sportschool met zwembad en daar heel blij mee zijn, maar ga je er ook nog iets mee doen dan? Ik lees alleen maar uitgaan, biertjes drinken en op tapastour gaan. zo kan ik ook lid zijn, ja :)

  • 15 Januari 2012 - 19:32

    SuzanEmilyFranklin:

    Hallo heel leuk :)

  • 15 Januari 2012 - 21:40

    Marit De Bruijne:

    @ Joke, er staat ook dat ik zaterdag meteen naar de sportschool ben gegaan. Om 1,5 uur te sporten. Waar lees jij bier drinken haha.

  • 17 Januari 2012 - 14:13

    Emily:

    waren de tapas lekker?

  • 17 Januari 2012 - 15:23

    Marit De Bruijne:


  • 20 Januari 2012 - 19:27

    Estrella:

    Hoeveel meter is dat zwembad bij de sportschool of weet je dat niet :) ? Ik wil namelijk ook Spaans gaan studeren in Salamanca, alleen ik doe zeg maar wedstrijdzwemmen dus wil ook graag trainen. Vandaar mijn vraag :)

    xxxx

  • 21 Januari 2012 - 17:52

    Marit De Bruijne:

    @ Estrella,
    ik denk dat het een 25 meter bad is. Ik heb nog niet gezwommen, omdat ik wacht op mijn duikbril, is verplicht, die mijn vader volgende week meeneemt.
    maar wie ben je eigenlijk en hoe kom je op mijn pagina.. :P

  • 21 Januari 2012 - 17:56

    Marit De Bruijne:

    Salamanca is trouwens wel een aanrader en mester, de taalschool ook :)

  • 22 Januari 2012 - 17:55

    Estrella:

    haha ja sorry! Ik kwam bij jou pagina terecht via studytravel waar je mensen kan volgen en toen zag ik jou staan daarbij staan en was wel interessant hoe het daar eigenlijk is :) Lief dat je de site doorstuurden van de fitness.

    xx

  • 22 Januari 2012 - 18:35

    Marit De Bruijne:

    oke vandaar, geen probleem!

  • 27 Januari 2012 - 23:04

    Marit De Bruijne:

    hey estrella, ben je er al uit wat je gaat doen?

  • 29 Januari 2012 - 20:34

    Janna Verdonk:

    He Marit,
    Zitten de werkwoorden er nu een beetje in??En, heb je het leuk gehad met Frankllin??Ik hoorde dat het gesneeuwd heeft, ik dacht dat het lekker warm zou zijn. Nou, veel plezier en een abrazo de Jannie

  • 30 Januari 2012 - 17:44

    Marit De Bruijne:

    hola jannie,
    het kan beter, maar de werkwoorden zitten er beter in dan 3 weken geleden. waren leuke dagen met F. en over 4 weken komen jullie al weer. Het heeft 2 weken geleden gesneeuwd, maar is niet blijven liggen. Eind van de week wordt het wel iets van - 7 ' s nachts, maar volgens mij is het in Rotterdam ook koud en sneeuwde het vandaag?? Zag ik op facebook.
    ik ga straks ruta de tapas doen. naar 4 barren en dan krijg je tapas en in elke bar een drankje. (voor heel weinig)
    hasta pronto,
    Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Ik ga van januari tot en met mei een taalcursus doen in Salamanca

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 1065
Totaal aantal bezoekers 10909

Voorgaande reizen:

07 Januari 2012 - 19 Mei 2012

Marit in Salamanca

Landen bezocht: