week 2 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Marit Bruijne - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Marit Bruijne - WaarBenJij.nu

week 2

Door: maritdebruijne

Blijf op de hoogte en volg Marit

22 Januari 2012 | Spanje, Salamanca

Vorige week zondag sneeuwde het hier! Het is niet blijven liggen. Maandag ben ik eerst naar school geweest en daarna ging ik de citytour doen, helaas belandde ik een in invasie Russen. Daarna ging de tapastour door. We zijn met zo'n 30 man, waarvan meer dan de helft Rus was, naar 4 verschillende barren gegaan. Die russen zijn nu weer vertrokken. Daarna nog met wat mensen naar Camelot en The Irish Rover geweest.
Dinsdag ook weer naar school en daarna 's avonds hier met wat mensen wat gedronken tot een uur of 1. Daarna gingen de meesten nog uit, maar ik ben op mijn kamer gebleven. Woensdag ben ik naar school geweest, daarna naar de sportschool. Ik was van plan om voor 1en te gaan slapen, maar helaas niet gelukt, want 'El Clásico' de wedstrijd tussen Real Madrid en FC Barcelona begon om 22.00 uur. Die hebben we gezien in een café op de Gran Vía. Helaas won Barcelona.
Donderdag had ik eerst les en daarna een toets. 's Avonds uit eten geweest en daarna nog uit. Niet tot heel laat gebleven, want er was bijna niemand ivm examens op de universiteit. Vrijdag gehoord dat ik de toets goed gemaakt had en verder ben ik met 2 klasgenoten en nog een huisgenote van hun naar de kathedraal geweest, dat was wel leuk, 's avonds niets gedaan. Gister, zaterdag, uitgeslapen, naar de sportschool geweest en geskyped met Rachel. Daarna naar een ander appartement geweest met 2 van de 3 huisgenoten hier en daarna nog uit geweest. Vandaag uitgeslapen, Feyenoord geluisterd, al had ik dat beter maar kunnen laten... en mijn kamer opgeruimd en schoongemaakt. En ook nog boodschappen gedaan.
Deze week ga ik denk ik maar eens iets vroeger naar bed, want elke dag later dan 1 uur gaan slapen (2,3,4,5 uur) en de volgende dag naar school moeten, is niet heel fijn. Donderdag komt papa al, daar heb ik wel zin in. Nu ga ik koken en misschien als de stroomstoring in Rotterdam Noord al over is (als ze er last van hadden) met mijn ouders en/of zusje skypen.

Het is een beetje een opsomming maar oke..

  • 22 Januari 2012 - 20:39

    Joke:

    Hoi Marit,
    Zo te horen verveel je je niet en zijn er genoeg mensen om mee af te spreken. Klinkt goed hoor.
    Wel maf sneeuw in Salamanca. En dat terwijl wij, zoveel noorderlijker, nog geen vlokje gezien hebben.
    Ik begreep van Em dat je een dekbed had gekocht en snap ook helemaal waarom als je de foto zo ziet.
    Nog gefeliciteerd met het behalen van je eerste toets. En veel plezier met Skypen als je ze kunt bereiken. Ik hoorde net op het nieuws dat de problemen in Prinsenland waren opgelost, maar nog niet in Schiebroek. Zie je wel, hoe slim het is op Zuid te wonen!! :)
    Veel plezier en straks ook samen met Franklin.

    Groetjes, Joke

  • 23 Januari 2012 - 10:50

    Franklin:

    Om half 10 's avonds was het probleem opgelost. Was niet echt een straf want we zijn met z'n 3en maar bij AB gaan eten. Kwamen nog meer mensen uit S tegen die hetzelfde hadden bedacht.
    Groeten en tot donderdag.
    Je vader.

  • 23 Januari 2012 - 15:42

    Marit De Bruijne:

    en volgende week is er op zuid een stroomstoring.
    Bij angelo betti eten is toch leuker dan thuis, dus scheelt weer. en studio sport hoefde je ook niet te missen.


  • 23 Januari 2012 - 19:47

    Suzan:

    Wat zeg jij, is leuk hoor nu jij er niet bent!!! Eindelijk heb ik mijn welverdiende rust!

  • 23 Januari 2012 - 20:55

    Marit De Bruijne:

    wat zeg ik?

  • 25 Januari 2012 - 22:06

    Lana:

    Heyy Marit!
    Wat leuk om te lezen, zo te zien verveel je je inderdaad niet. Fijn dat je toets goed is gegaan. Misschien volgende week inderdaad wel wat rustiger aan doen met uitgaan? :P
    Mooie kathedraal! En je hebt wel geluk met die sneeuw hoor, mis het toch wel een beetje hier.
    Grappig trouwens dat er zoveel Russen zijn :P
    Geniet lekker van de tapas en blijf ons op de hoogte houden :) Ook maar snel een keertje skypen?
    XX

  • 27 Januari 2012 - 23:03

    Marit De Bruijne:

    Hey Lana,

    Ik verveel me zeker niet hier. Hoe is het met jou? De sneeuw bleef niet liggen, vandaag was er alleen natte sneeuw, die mis je niet hoor ..
    Mijn vader is hier nu, naja zie hem morgenochtend weer :P maar skypen is wel een goed idee.
    Volgende week ergens? Mijn skype is maritdebruijne
    Fijn weekend!
    xx Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Ik ga van januari tot en met mei een taalcursus doen in Salamanca

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 10903

Voorgaande reizen:

07 Januari 2012 - 19 Mei 2012

Marit in Salamanca

Landen bezocht: